Office Address

123/A, Miranda City Likaoli Prikano, Dope

Phone Number

+0989 7876 9865 9

+(090) 8765 86543 85

Email Address

info@example.com

example.mail@hum.com

Przykładowe tematy zajęć

TUS dla najmłodszych
„Potworne zachowania społeczne”
(10 spotkań godzinnych)
1.    Kłamanie – czym jest, po co mówimy nieprawdę, czy kłamanie może krzywdzić, skutki, uczucia towarzyszące.
2.    Wygłupy – czym są wygłupy, czy zawsze są śmieszne, konsekwencje, czy wygłupy mogą być niebezpieczne.
3.    Obgadywanie/plotka -jak się rodzi plotka, dlaczego obgadujemy, skutki.
4.    Płakanie – z jakiego powodu płaczemy, jak można pocieszyć osobę płaczącą
5.    Obowiązki – czy obowiązki są ważne, jak wygląda świat bez obowiązków, czy trzeba wypełniać obowiązki
6.    Przezywanie – czy przezywanie jest fajne, co czuje osoba przezywana i przezywająca, przepraszanie
7.    Wygrywanie – czy lubimy wygrywać, wygrywanie za wszelką cenę, zasada fair play, pokonywanie słabości
8.    Przegrana – po co są konkursy i zawody, czy przegranie oznacza słabość, dlaczego są wygrani i przegrani, motywacja
9.    Komunikowanie – różne sposoby rozmawiania
10.    Złość – czy złość bywa dobra, dlaczego tak łatwo/trudno się złościć, sposoby radzenia sobie ze złością

TUS dla Gr. starszej
1.    Samokontrola- rozróżnianie i identyfikowanie podstawowych emocji, panowanie nad emocjami i wyrażanie ich w sposób akceptowany społecznie,
2.    Dla czego przestrzeganie zasad i norm społecznych jest takie ważne,  
3.    Dogadajmy się -nauka prawidłowych wzorców komunikowania się, 
4.    Kim jest moja BFF-nawiązywanie pozytywnych relacji z rówieśnikami,  
5.    Zróbmy to razem!-współpraca w grupie,  
6.    Kim jestem? Czego potrzebuję? -rozumienie siebie i innych ludzi,  
7.    Świat Internetu, a mój świat- budowanie poczucia własnej wartości, 
8.    Nie ulegaj, nie atakuj tylko?-nauka pozytywnego rozwiązywania konfliktów, 
9.    Mam tę moc! -wyrażanie siebie i własnego zdania, nauka zachowań asertywnych, 
10.    Zawsze jest wyjście!- radzenie sobie z sytuacjami trudnymi i konfliktowymi.