Wykształcenie:
- Studia magisterskie – Psychologia na Uniwersytecie Jagiellońskim (1999)
- Studia podyplomowe – Logopedia na Uniwersytecie Pedagogicznym w Krakowie (2009)
- Studia podyplomowe – Wczesne Wspomaganie Rozwoju Dziecka w Wyższej Szkole
Kształcenia Zawodowego kierunek 2022
426428429
Mam ponad dwudziestoletnie doświadczenia w pracy z osobami z różnych grup wiekowych. Od 2004 specjalizuję się w pracy z dziećmi. Pracuję w Poradni Psychologiczno – Pedagogicznej, gdzie prowadzę diagnozę dzieci oraz terapię w ramach Wczesnego Wspomagania Rozwoju Dziecka oraz w przedszkolu, gdzie łączę pracę psychologa i logopedy. Swoje doświadczenia zawodowe w pracy z dorosłymi, młodzieżą i dziećmi, zdobywałam również pracując w Szpitalu Psychiatrycznym, Ośrodku Terapii dla Osób z Niepełnosprawnością Intelektualną oraz Gminnej Komisji do Spraw Rozwiązywania Problemów Alkoholowych.
W Centrum Terapii Przystań prowadze terapię psyhcologiczna oraz diagnozę dzieci młodszych.
Dodatkowe kursy i szkolenia:
- Przygotowanie pedagogiczne do pracy nauczyciela (Studium Pedagogiczne UJ 2007)
- Szkolenie uprawniające do wykorzystywania narzędzia
Karty Oceny Rozwoju Psychoruchowego (KORP)
Karty Oceny Słuchu Fonemowego (KOSF)
Karty Oceny Gotowości Szkolnej (KOGS)
Skale Inteligencji Rozwoju (IDS)
- Szkolenie kwalifikacyjne dla psychologów nadające uprawnienia diagnostyczne do
posługiwania się Skala Inteligencji Stanford – Binet 5
- Metoda integracji sensorycznej w pracy z dziećmi w wieku szkolnym i przedszkolnym
- Zastosowanie Teorii Inteligencji Wielorakich H. Gardnera w edukacji przedszkolnej
- Psychologiczne aspekty diagnozy i terapii dziecka z niedokształceniem mowy o typie afazji
- Psychokosmos – elementy terapii poznawczo – behawioralnej zintegrowanej z bajkoterapią
w pracy z dziećmi w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym
430431432433434435436