Wykształcenie:
- Studia Podyplomowe na kierunku Logopedia na Akademii Ignatianum w Krakowie, uprawnienia do zajmowania stanowiska logopedy w placówkach oświatowych, resorcie zdrowia i kultury, prowadzenia wczesnego wspomagania rozwoju dziecka w zakresie komunikacji oraz prowadzenia własnych gabinetów logopedycznych, program studiów jest dostosowany do wymagań stawianych przez CPLOL (Comité Permanent de Liaison des Orthophonistes-Logopèdes de l’Union Européenne) (2017)
- Pedagogika Społeczno-Opiekuńcza na Akademii Pedagogicznej w Krakowie, specjalizacja Poradnictwo i terapia pedagogiczna, uprawnienia do wykonywania pracy pedagoga społeczno-opiekuńczego, w tym do zajmowania stanowiska pedagoga szkolnego, do pracy w: poradniach psychologiczno-pedagogicznych i specjalistycznych, instytucjach prowadzących orientację i poradnictwo zawodowe, świetlicach środowiskowych i socjoterapeutycznych, domach dziecka i pogotowiach opiekuńczych, ośrodkach adopcyjnych, ośrodkach wychowawczych, domach pomocy społecznej, jak również do wykonywania zawodu pracownika socjalnego oraz nauczyciela przedmiotów pedagogicznych, oraz pracy w placówkach naukowo-badawczych oraz w szkolnictwie wyższym (2006)
416417
Prowadzę terapię logopedyczną dzieci w wieku od 2 do 15 roku życia, oraz zajęcia logopedyczne w ramach Wczesnego Wspomagania Rozwoju Dziecka. Przeprowadzam badania przesiewowe dzieci w wieku przedszkolnym. Diagnozuję i rozpoznaję trudności w zakresie nadawania i odbierania mowy. Zajmuję się dziećmi z Opóźnionym Rozwojem Mowy, wadami wymowy (rotacyzm, sygmatyzm, lambdacyzm, kappacyzm/gammacyzm, tetacyzm, betacyzm, rynolalia, mowa bezdźwięczna), niepłynnością mowy, afazją i autyzmem. Współpracuję z innymi specjalistami, aby pomoc udzielona dziecku była adekwatna i skuteczna. Na podstawie diagnozy przygotowuję plan terapii logopedycznej, który realizuje z dzieckiem w stałym kontakcie z rodzicem. Podczas zajęć odpowiadam na wszystkie nurtujące dziecko i rodzica pytania. Dbam o zmotywowanie małego klienta, bazuję na jego mocnych stronach. Najważniejsze w mojej pracy jest relacja z dzieckiem i jego rodziną w duch wzajemnego szacunku.
Pracuję z dziećmi i młodzieżą od 2006 roku. Jako pedagog prowadziłam poradnictwo oraz terapię pedagogiczną. Swoje doświadczenia zbierałam prowadząc zajęcia w przedszkolach, szkołach oraz poradni psychologiczno-pedagogicznej.
W Centrum Terapii Przystań zajmuję się:
• diagnozą i terapią logopedyczną
Dodatkowe kursy i szkolenia:
- trener EEG - Biofeedback I i II stopień
- trener Szkoły dla Rodziców i Wychowawców cz.I Jak mówić, żeby dzieci nas słuchały, jak słuchać, żeby dzieci do nas mówiły” oraz cz.II “Rodzeństwo bez rywalizacji”
- Diagnoza i terapia rynolalii
- Kappacyzm i gammacyzm - metodyka postępowania logopedycznego
- Niedokształcenie mowy o typie afazji. Diagnoza. Współpraca poradni z placówkami edukacyjnymi
- Międzynarodowa konferencja logopedyczna, Zaburzenia płynności mowy. Terapia i praktyka
- Metoda Batii Strauss w edukacji przedszkolnej i wczesnoszkolnej
- Wdrażanie Programu InterACT - kształtowanie adekwatnych postaw wśród dzieci w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym wobec różnych form niepełnosprawności, a także zaburzeń w komunikowaniu się, w tym zmiana postaw społecznych wobec jąkania
418419420421422423424425